knihovna pro GUI v textovem rezimu

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Srpen 6 13:36:07 CEST 1998

On Thu, 6 Aug 1998, [ISO-8859-2] Rudolf Ulč wrote:

> Dobry den

> To se jmenuje slang. Ale nezkousel jsem to.

Ne, to je ve slangu napsane ( a jeste ten slang je
nejak modifiovany), ale samotny slang
je strasne jednoduchy. Urcite v nem nejsou
zadna menu, listboxy, buttony apod. jako
v MC. Me se na tehle kombinaci libi hlavne to, ze
nema problemy s CZ a pod X vypada stejne slusne
jako pod konzolou. To se treba v pripade zminovanych
implementaci TurboVision minimalne pred nejakou dobou
urcite rici nedalo.

S pozdravem
   Petr Snajdr