PPRO - vyhorely MB

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Srpen 7 07:41:37 CEST 1998

On Fri, 7 Aug 1998, Petr Skoda wrote:

> 1)Muze byt MB opravdu vyhorely ? Kdyz pripojim uplne novy ATX zdroj (ten
> stary zjevne nejde vubec) tak ventilator na zdroji pocukova za rychleho
> poblikavani LEDek vcetne POWER ON - pry to je ochrana zdroje proti zkratu
> - tedy zkratovanemu MB (dostal to asi pres zabudovanou LAN kartu ci COM
> port - vyhorely jak dalsi karty a hub, tak fax.

Jak je dobre nemit tyhle veci zabudovane... Mimochodem u vestsiny MB
se daji tyhle zabudovane veci 'odpojit' switchem, ale napajeni do nich
to asi nezrusi :-(

> 2) Je jeste k mani nejaky MB aspon pro 1 processor PPRO ? Puvodni

Pred pul rokem jsem dostal nabidku na vyprodejova PC - PPro/150 azi za
20 kKC - ale uz ji nemam. Spis bych se ptal u 'mene znackove' firmy .

> 4) dodavatel nabizi jen nove veci - desku s 2 Pentii II na 266MHz - pry
> narust vykonu proti 2xPPRO je znacny - Je to opravdu tak ? - je to nekde

To si z Vas dela srandu  - PII (krome XEONu) bezi L2 cache na polovicni
frekvenci, u PPro bezi na plne frekvenci. Navic u PII < 300MHz bezi
pametova sbernice na 66 , az od PII > 300MHz jede na 100 - pak to chce
taky 100MHz desku s dobrymi DIMM pametmi. Ceny serveru jsou zhruba v
tomhle poradi -

         2 x PII/333 < 2 x PPro/200 < 2 x PII/400 (XEON)