PPRO - vyhorely MB

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pátek Srpen 7 06:43:32 CEST 1998

Dobrý den

> Meli jsme do minuleho vikendu stroj s MB intel 440FX a 2xPPro 180MHZ ,
> navzdory vsem ohlasum v konferencich krasne chodil a nepadal pod RH 4.2
> pozdeji 5.0 s rezimu SMP. Bohuzel osklivy blesk ucinil MB konec - mam
> tedy

Máme z dřívější doby velké zkušenosti s blesky. Problém je, že spousta
věcí odejde hned (pojišťovna je zaplatí), ale další zhruba stejné množství
odejde v následujícím 3/4 roce (pojišťovna nezaplatí) většinou tak, že PC
padá více často než obvykle (s WIN).

Já bych v případě serveru (pokud jde o server na kterém záleží) neváhal a
vyměnil board, procesory i paměti, protože pak byste mohl mít problémy se
stabilitou a to je v případě serveru nepříjemné. Pokud se bude zdát
některá věc zdravá, použijte ji do normální stanice, na které nebude tak
záležet a kde se dá snadno vyměnit.

Také je důležité ujistit, zda se vám tam blesk dostal po počítačové síti
nebo po 220 V. V prvním případě budou ještě budoucí problémy se síťovými
kartami.

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz