Kde se da koupit RH 5.1 z install festu ?

Krautvor Aleš krautvor na mona.cz
Pátek Srpen 7 08:45:44 CEST 1998

Zdravim,
podobny dotaz jsem polozil uz konference. Bylo to o tom, ze se
pripravuje vypaleni RedHat5... A jestli je to mozne doplnit o dalsi
zajimave programy. Bylo mi receno, ze to neni mozne.

Protoze asi tak do mesice budu mit vypalovacku, udelam to klidne sam.
Bohuzel nevim jak.

Pavel Lisy wrote:

> (s aktualnimi updaty a cestinou)
>
> Mohl by se mi nekdo ozvat?
> Nechce se mi to vsechno stahovat a vypalovat.
> Mam jen vytacenou linku.
>
> Pavel
>
>   Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
>   _________
>  |         |              T-MAPY s.r.o.
>  |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
>     |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
>    M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
>     |___|                 Czech Republic Europe

*                                                      Mona v.o.s. *
*  krautvor na mona.cz                                  Ales Krautvor *
*  tel.: 96 162 404                              Mala Stepanska 17 *
*                                                   120 79 Praha 2 *
*      -O|O-        "Nemusi prset, pokud aspon kape."              *