Kde se da koupit RH 5.1 z install festu ?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Srpen 7 09:09:08 CEST 1998

On Fri, 7 Aug 1998, Krautvor Aleš wrote:

> Protoze asi tak do mesice budu mit vypalovacku, udelam to klidne sam.
> Bohuzel nevim jak.

1) k vytvoreni budete potrebovat mkisofs.
2) ISO image musi mit Rock Ridge Extension (parametr -R nebo -r
	v mkisofs)
3) v root adresari CDROM musi byt adresar RedHat, ktery
	obsahuje adresar RPMS a dalsi adresare)
4) nektere soubory musi mit nastveno, ze jsou spustitelne
	pro vsechny (ktere si prekontrolujete
	pomoci FTP na miste odkud to tahate
	Busou nekde v RedHat/*

5) vysledne ISO image muzete vypalit. Kde je uz celkem
	jedno. Klidne treba na Windows, Linuxu apod.

Jinou moznosti je stahnout si ISO image nekde z internetu
a jen ho vypalit. Nevim zda se nekde da v nejake normalni forme
(napr rozdelene na x casti,a by clovek nemusel tahat
600 MB naraz) najit.

S pozdravem
   Petr Snajdr