linux se sambou neni videt z browseru win

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Srpen 7 15:03:45 CEST 1998

On Fri, 7 Aug 1998, Michal Hucik wrote:

> Tohle je IMHO problem ve Woknech ... jestlize pomuze volba 'Zobrazit ->
> Obnovit', tak staci zrusit ve win vsechny sitove protokoly krome tcp/ip a
> nastavit WINS na server se sambou ...

moznosti jak to udelat je mnoha s vselijakym vysledkem:

1) zmine WINS
2) zvednout OS LEVEL sambe tak, aby byla vzdy master browser :)
3) remote annonce na pocitc, ktery je master browser

Je treba pamatovat na to, ze

1) browsing je pres TCP/IP nespolehlivy (informace by Microsoft ;-))
2) pocitac se  v browse listu muze objevit az za par minut.

BTW: Kouzlenim se smb.conf se da doisahnout zajimavych stavu.
nepr. network alias = linux1 linux2 linux3 linux4 linux5 linux6
bude mit za nasledek, ze v siti bude 6 SMB serveru :))).
Uplne nejlepsi efektu , ktery jsem ovsem nepochopil je
stav, kdy ze 2 samba serveru se mi zobrazi v okolnich
pocitacich 1 a pro jistoutu s komentarem toho druheho
:-)

S pozdravem
  Petr Snajdr