linux se sambou neni videt z browseru win

Vaclav Babicky babicky na pc32.ipp.cas.cz
Pátek Srpen 7 15:54:05 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> moznosti jak to udelat je mnoha s vselijakym vysledkem:
>
> 1) zmine WINS
> 2) zvednout OS LEVEL sambe tak, aby byla vzdy master browser :)
> 3) remote annonce na pocitc, ktery je master browser
>
> Je treba pamatovat na to, ze
>
> 1) browsing je pres TCP/IP nespolehlivy (informace by Microsoft ;-))
> 2) pocitac se  v browse listu muze objevit az za par minut.
>
> BTW: Kouzlenim se smb.conf se da doisahnout zajimavych stavu.
> nepr. network alias = linux1 linux2 linux3 linux4 linux5 linux6
> bude mit za nasledek, ze v siti bude 6 SMB serveru :))).
> [...]

A hlavne co musi byt pokud je TCP/IP:1. Oba pocitace (Samba a W95) musi byt v
jedne pracovni skupine
2. Oba pocitace musi mit stejnou sitovou masku (presneji
   broadcast adresu, W95 ji ale vzdy pocitaji z masky).
-bab-