linux ako vypoctovy server?

Petr Hlustik hlustik na cortex.neurology.umab.edu
Pátek Srpen 7 19:16:00 CEST 1998

O pomeru cena/vykon se nemuzu vyjadrit, ale Compaq se zavazal nadale
podporovat Alphu, viz jejich tiskova prohlaseni.

Linux na multi-Alpha platforme zrejme beha skvele, dostal se i do CNN
titulku:

CNN - Researchers build flea-market supercomputer - Month 07, 1998
http://cnn.com/TECH/computing/9807/09/flea.pc.idg/index.html

Zdravi
Petr