PostScript To ...

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Srpen 8 00:57:08 CEST 1998

   From: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
   Date: Fri, 7 Aug 1998 17:29:08 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > 1) PostScript -> CMYK TIFF

convert -colorspace cmyk pic.ps pic.tif

   > 2) binarni PostScript->textovy PostScript

Co je to textovy Postscript? (BTW - Postscript psano s velkym S je
registrovanou ochrannou znamkou spolecnosti Adobe :-()

To jako ze ma v hlavicce neco jineho nez:

%%DocumentData: binary?

Treba Clean7bit nebo Clean8bit?

   > 3) PS Level3-> PS Level2 -> PS Level1

Bohuzel mi zatim neni znam zadny aplikacni program, ktery by plne
dokazal implementovat, pripadne kompletne prevadet Postscript Level 3
do Postscript Level 2. Ale v brzke dobe se to muze zmenit :-)
Predpokladam, ze 2 -> 1 umi convert take. Pokud ne, tak gs urcite.

Samozrejme je otazkou, zda-li je PS Level 3 jiz tak rozsireny nebo
jestli prinasi nejake vyhody (po zbeznem precteni announce mohu rici,
ze bezesporu ano). Ja osobne mam radeji format PDF :-)
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz