PostScript To ...

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Srpen 10 08:45:29 CEST 1998

On Sat, 8 Aug 1998, Pavel Janik ml. wrote:

>    > 1) PostScript -> CMYK TIFF
>
> convert -colorspace cmyk pic.ps pic.tif

Kde onen program ziskat?

>    > 2) binarni PostScript->textovy PostScript
>
> Co je to textovy Postscript? (BTW - Postscript psano s velkym S je
> registrovanou ochrannou znamkou spolecnosti Adobe :-()
> To jako ze ma v hlavicce neco jineho nez:
>
> %%DocumentData: binary?

nevim co ma v hlavicce. Mohu odkazat jen na
Adobe PostScript Driver a jeho konfiguraci.
:-(

> Treba Clean7bit nebo Clean8bit?
>
>    > 3) PS Level3-> PS Level2 -> PS Level1
>
> Bohuzel mi zatim neni znam zadny aplikacni program, ktery by plne
> dokazal implementovat, pripadne kompletne prevadet Postscript Level 3
> do Postscript Level 2. Ale v brzke dobe se to muze zmenit :-)
> Predpokladam, ze 2 -> 1 umi convert take. Pokud ne, tak gs urcite.

gs bohuzel v tomto pripade je jiz z kola ven. nektera zarizeni si
ps vysvetluji po svem a to co vyprodukuje gs v nich vyvolava
ps error. To sampozrejme neznamena, ze jeto chyba gs ;-)

> Samozrejme je otazkou, zda-li je PS Level 3 jiz tak rozsireny nebo
> jestli prinasi nejake vyhody (po zbeznem precteni announce mohu rici,
> ze bezesporu ano). Ja osobne mam radeji format PDF :-)

bohuzel to neni otazka toho cemu bych dal prednost nebo co mam radej :-((
Diky za informace

> --
> Pavel Janik ml.
> Pavel.Janik na inet.cz