PINGDaemon - nejaky zdrojak ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Sobota Srpen 8 14:54:20 CEST 1998

Zdravim,
chci se zeptat, jestli nekdo nevlastnite (a zaroven nechcete
poskytnout :) ) zdrojak daemona (pokud mozno co nejjednodusi), ktery
by si pravidelne pingal o nekolik masin uvedenych v konfiguracnim
souboru a v pripade nedostupnosti execnul nejaky program ..
Jiste vite o co mi jde, tudiz se ptam: Nevite o necem ?

Pokud ne, nemate alespon zdrojak *jednoducheho* programku ping ...
Nemyslim tim normalni ping se vsema tema switchema, ale ciste
neco jako:

for(;;){
SendIcmpEchoPacket();
result=WaitForReplyWithTimeout();
if(result==TIMEOUT)system("...");
}

(nebo co nejjednodussi klasickej ping)

Uvitam kazdou odpoved krom 'ping-X.src.rpm'

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |