Nahrada za Xterm

xmail.listy xmail.listy na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Srpen 10 07:39:08 CEST 1998

> Akorat je skoda, ze neumi i ANSI terminal. To mi dost chybi. Nektere
> aplikace zvlast na SCO proste s nicim jinym nejdou a emulace ANSI v
> xtermu
> zadna slava.

Bohuzel ANSI terminal je definovan v kazdem unixu (i distribuci) jinak,
takze jsem nemnel moznost vytvorit terminalovou databazi.
Mimochodem myslim, ze jsem v README.TXT psal: "kdo ma nejaky aspon
trochu universalni popis ANSI terminalu at mi ho poskytne"