Nahrada za Xterm

voch voch na econ.muni.cz
Pondělí Srpen 10 09:10:58 CEST 1998

On Mon, 10 Aug 1998, xmail.listy wrote:

> Bohuzel ANSI terminal je definovan v kazdem unixu (i distribuci) jinak,
> takze jsem nemnel moznost vytvorit terminalovou databazi.
> Mimochodem myslim, ze jsem v README.TXT psal: "kdo ma nejaky aspon
> trochu universalni popis ANSI terminalu at mi ho poskytne"

No ja mam nejakej popis v manualu k ArcTelu 2.40 ve kterem to funguje dost
dobre, ale opisovat se mi to nechce, nicmene muzete zkusit kontaktovat
firmu FBL (http://www.fbl.cz/), ktera ho dela.

V tom popisu byl nazev normy(?) ANSI x3.64-1979. Kdyz jsem to dal vyhledat
Altavistou vypadlo mne treba (oboji je stejne):
http://wave.campus.luth.se/~pb/comp/standards/ansi_x364.html
http://www.mhri.edu.au/~pdb/dataformats/ansi.html

V tom manualu byly navic sekvence doplnene firmou SCO a nektere sekvence
doplnene firmou FBL. Ty SCOckove by mely byt v manualove strance screen z
SCO, posilam vam ji v soukromem dopise.

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery