Nefunkcni POP3d

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Srpen 11 12:36:30 CEST 1998

>Zdravim,
>
>mam nasledujici problem. Mam ve schrance 2 dopisy, kazdy cca 4MB a
nemuzu
>je vyzvednout pres ipop3d. Stahovani proste zatuhne. Pokud si postu
chci
>cist pres PINE je to OK. Na stahnuti jsem zkousel NETSCAPE 4.05 a
IExxx.
>U obou to vsak dopadne stejne.
>
> Nevi nekdo cim by to mohlo byt?

pokud se to chova takto:
1) prihlaseni do boxu trva dlouho
2) pri pokusu o retr se zachvili session sesype

pak je problem v tom, ze ipop3d neumi rozume pracovat s delsimi majly -
kriticka velikost zavisi asi od velikosti RAM apod. Na chovani ipopu
nema vliv vyber postovniho klienta. Pokud se na nej pripojite pomoci
telnetu a pretrpite treba i nekolika minutove cekani nez probehne
prihlaseni po zadani USER a PASS, mate moznost povelem DELE zpravy
alespon vymazat. Pokud bezi na serveru jeste IMAPD, muzete zpravy vybrat
imap protokolem

Zdravi
D. Toman