Nefunkcni POP3d

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Srpen 11 20:37:19 CEST 1998

On Tue, 11 Aug 1998, Kloz Vladimir wrote:

> Zdravim,
>
> mam nasledujici problem. Mam ve schrance 2 dopisy, kazdy cca 4MB a nemuzu
> je vyzvednout pres ipop3d. Stahovani proste zatuhne. Pokud si postu chci
> cist pres PINE je to OK. Na stahnuti jsem zkousel NETSCAPE 4.05 a IExxx.
> U obou to vsak dopadne stejne.

Uz jsem tento problem resil nekolikrat...

Nejlepsi na to je pouzit Pine a zjistit, jestli ten soubor opravdu
potrebuji :) Pak jsem ho ulozil nekam do /tmp a nasledne stahnul pres FTP.

Resenim je take IMAP.

R.V.

>  Nevi nekdo cim by to mohlo byt?
>
> 	S pozdravem
> 		Voloda

> Vladimir KLOZ - internet administrator
> DTG a.s. Prague
> Phone: 02/67906113
> E-mail: Vladimir.Kloz na dtg.cz
> WWW: www.dtg.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |