Desktop Management Interface pod Linuxem ??

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Srpen 12 07:35:40 CEST 1998

----------
> [...]
> SW (bohuzel pro WINxx), dozvedel jsem se, ze na MB jsou 3 teplotni cidla a
> snimace otacek ventilatoru (ty jsou opravdu zapojeny pres male 3 pinove
> kabliky rovnou do MB ). Pro zjistovani merenych teplot otacek a napajeni
> je vsak udajne potreba jakysi klient LANDesk pro protokol DMI (viz %subj%)
> nebo jiny DMI klient. Prilozen je samozrejme jen pro Winxx.
>
> Nevi nekdo o moznosti takoveho klienta pro Linux ?
> A pokud tomu nekdo rozumi - ma treba zastaveni vetraku za nasledek nejakou
> akci systemu samo o sobe (treba hlasku biosu, nebo zapis do event logu (

Mam taky desku od Procy zasek se mi ventilator po prehrati se zacali objevovat
hlasky o tom ze port neodpovida a procesory se patrne vyply nebo tak nejak
byly uplne studene a pocitac nepracoval. Po oprave ventilatoru byl nastartovan
uplne bez problemu, oba slapou dal.
Do logu se nic nezapsalo a hlasku jsem bohuzel neopsal.
Dan