Nefunkcni POP3d

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Srpen 12 06:38:34 CEST 1998

Obcas tento problem resim na IE.
Problem je  vtom ze uzivatel ma nastaveno vypnout po
x minutach necinosti, ale stahovani souboru je povazovano
nevim proc za necinost, takze pokud stahovani trva vic nez x minut
IE ho proste vypne a tom neni ve schrance vymazan dopis a muze
se zacit nanovo.
Pokud Vasemu dopisu dobre rozumim tak jste stahovani provadel na
Win 95, tam musite mit na disku C: volny dvakrat vetsi prostor nez je
stahovany mail.

Dan