Co nosi tucnak v kapse??

Snek snek na linux-cz.inecnet.cz
Pátek Srpen 14 09:53:14 CEST 1998

srnec wrote:

> Vajicko. Ne vazne nesmejte se. Tucnak (samec) ma opravdu jakousi
> kapsu, nebo spis zahyb kuze v dolni casti bricha. Napriklad tucnak
> cisarsky (nejvetsi a nejznamejsi tucnak) se stara o vejce tak, ze si
> jej polozi na nohy a shora prikreje zminenym koznim zahybem.

Jsem potesen vasi znalosti :-) A kolik fandu tucnaka nosi sebou do
prace v kapse vajicko?

Snek

P.S. Ja urcite ne :-(
Petr Stanek   snek na linux-cz.inecnet.cz
Snek                     ICQ: 13581001
LINUX-CZ    http://linux-cz.inecnet.cz

PGP fingerprint: B96F C063 63D3 DF8E 8D10  816A 3C3E 3431 2449 EC43