Jak najit potrebnou knihovnu?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Srpen 14 11:16:14 CEST 1998

Mel bych dotaz.

Pred casem se tu objevila adresa na www, kde je mozne vyhledavat
jaky soubor na RH patri do jakeho baliku. Nevite nekdo, kde to je?
Existuje nejaka jednoducha moznost pro pripad:
Instaluji nejaky balik (samba). Ten rekne, ze potrebuje pam...rpm
Dobra najdu ho. Ten vsak rekne, ze potrebuje libcrack.so.2, ale nerekne
v jakem baliku se nachazi. Jak najdu ten balik? (Jsem na jednom ftp serveru
schopen najit potrebny soubor, ale chtel bych instalovat radeji cely balicek).

Jak na to?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe