Jak najit potrebnou knihovnu?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 14 10:36:30 CEST 1998

Pavel Lisy wrote:
% Mel bych dotaz.
%
% Pred casem se tu objevila adresa na www, kde je mozne vyhledavat
% jaky soubor na RH patri do jakeho baliku. Nevite nekdo, kde to je?
% Existuje nejaka jednoducha moznost pro pripad:
% Instaluji nejaky balik (samba). Ten rekne, ze potrebuje pam...rpm
% Dobra najdu ho. Ten vsak rekne, ze potrebuje libcrack.so.2, ale nerekne
% v jakem baliku se nachazi. Jak najdu ten balik? (Jsem na jednom ftp serveru
% schopen najit potrebny soubor, ale chtel bych instalovat radeji cely balicek).
%
% Jak na to?
%
% Pavel

Myslim, ze hledate tohle
(http://www.linux.cz/mailing-list/archive/9807/msg00397.html):

|Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
|Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
|51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
|http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz
                                               http://www.fi.muni.cz/~michael