SuSE Linux 5.3

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Sobota Srpen 15 20:18:54 CEST 1998

> Zdravim,
> na siti jsem si precetl, ze dne 24.8.1998 bude uverejnena nova verze
> $subj.
> Jsem ctenarem teto konference jiz delsi dobu, ale asi nikdo tuto
> distribuci nepouziva.
> Proc?

Neni to pravda,
napriklad ve firme , u niz jsem zamestnan (neni to muj ISP), se
SuSE pouziva.

Je to velice dobre udelana distribuce (reklama v LJ nel~ze, je to
dobre udelana nemecka prace).
SuSE se snazilo poucit s chyb  RH, pouzivaji rpm,
pouzivaji jinou strukturu startovacich scriptu, drzi se
stadnardu popisu adresaroveho stromu, velice dbaji na sitovou bezpecnost,
mne ososbne se moc libi YAST, coz je rozhrani pro spravu systemu,
ktere ke sve praci _nepotrebuje_ X11 etc. etc.
Jednu nevyhodu ma, je treba ji zaplatit. Existuje nejaka volne
distribuovatelna odlehcena verse, ale ta komercni stoji skutecne
za to co do ni investujete. Toz konec reklamy.

S pranim hezkeho letniho dne
					Michal K.