Internet a ja

Marek Siwek marek.siwek na elektronika.cz
Neděle Srpen 16 10:24:19 CEST 1998

Zdravim,
pri konfiguraci pppd jsem narazil na problem:
po zadani prikazu se normalne spojim s ISP, ale nemuzu se pripojit na
internet (www.linux.cz)
priblizne po 90 sek se modem odpoji
__________________________
/etc/resolv.conf
domain 194.196.52.1
nameserver 194.196.52.1
nameserver 152.158.16.48

co znamena prikaz search v tomto souboru?
nedela problemy to, ze mam domain a name steje?

_______________________
/etc/hosts.conf
order hosts, bind
multi on
---------------------------------------

_________________________________
/etc/hosts
127.0.0.1    localhost localhost.localdomain

_________________________________
/etc/ppp/options
silent
connect /etc/ppp/marek
/dev/modem
115200
crtscts
modem
lock
asyncmap 0
defaultroute

/etc/ppp/marek
/usr/sbin/chat -f /etc/ppp/pripoj -v

/etc/ppp/pripoj
ABORT BUSY ABORT "NO CARRIER" ABORT "NO DIALTONE" "" ATZ IK "ATX3D
cislo" CONNECT "" login:--login: ja password: tajne SERVER> ppp

Podle vseho mi nefunguje DNS, ale jak to napravit?

Taky bych se chtel dozvedet, kde se mam napsat IP adresy pro POP3 a
SMTP?

Je nutne nekde uvadet gateway, kdyz mus ISP jej ma?

Doufam ze mi nekdo poradi, ja jsem z toho Microsoft...