lingering close lost connection to client ...

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Srpen 16 12:23:48 CEST 1998

Mam v error logu spoustu hlasek lingering close lost connection to client ...
Jak jsem se docetl z nekolika zdroju na Netu, jde o chybu zpusobenou
implementaci TCP/IP od Micro$oftu. Protoze ale bohuzel M$ je jaksi
nejrozsirenejsi, docela me to trapi. Nasel jsem neco, co by to melo vyresit, lec
na Solarisu (2.5.1). Jsou to nasledujici povely:

ndd -set /dev/tcp tcp_old_urp_interpretation 1
ndd -set /dev/tcp tcp_conn_req_max 100
ndd -set /dev/tcp tcp_xmit_hiwat 65536
ndd -set /dev/tcp tcp_recv_hiwat 65536

A tady je originalni popis toho, co to vlastne dela:
The last two commands establish the TCP buffer size. The default is 4kb in
Solaris. These particular settings change it to 64kb. You may find that this
consumes too much
memory (I haven't) and a setting of 16kb or 32kb may be more appropriate. I
actually noticed a significant reduction in the resident set size of programs
accessing the network interface.

Tak a ted bych potreboval, jestli nekdo vi, jak neco podobneho provest na
Linuxu. Povel ndd je zrejme vysadou Solarisu.

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \