Prevod databaz

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 17 10:49:51 CEST 1998

Mich wrote:

> Dobry den,
>
> mam problem s SQL serverom. Zosypal sa mi MS SQL a neviem ho znovu
> rozchodit so starymi datami. Rad by som presiel na nejake rozumne
> riesenie. Cize Vas prosim o pomoc:
> 1. ktory SQL pre linux je pouzitelnejsi (viem o mySQL a PostgresSQL)
> 2. Ako mam previest data z nefunkcneho MS SQL na nove (datove subory
> existuju)

Ja mam velice dobre zkusenosti s mySQL (rychlost), ale Postgres je udajne
robustnejsi. Nicmene mySQL nema zadne problemy s vice nez pul milionu query
denne na jednu tabulku (SELECT a UPDATE).

Co se prenosu dat tyce, nevim jak vypadaji data MS SQL, ale do mySQL dostanete
primo v data v textovem formatu (co zaznam to radek, pole oddelena nebo
ohranicena vicemene libovolnym znakem). Jestli existuje nejaky primy konverzni
programek, to nemam tuchu. Zkuste www.tcx.se (home page mySQL).

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \