PostScript To ...

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Srpen 17 12:18:39 CEST 1998

On Mon, 17 Aug 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Zdravim,
>
>    > > convert -colorspace cmyk pic.ps pic.tif
>    >
>    > Kde onen program ziskat?
>
> SnowWhite:/home/pavel$ rpm -qf `which convert`
> ImageMagick-3.9.1-1

Aha, to me nenapadlo :-) Dekuji

> Presne tak - napr. ovladace v NT produkuji pri zvolene tiskarne HP
> Postscript XXXYYY vzdy Postscript, ktery je obalen prislusnymi PCL
> sekvencemi pro prepnuti tiskarny do PS modu. Jako nejlepsi se mi jevi
> Adobe LaserWriter, ktera (vlastne ten ovladac) opravdu produkuje
> Postscript :-)

Ja mam celkem dobre zkusenosti s drivery primo od adobe tj.
Adobe PostScript Driverem. da se ziskat primo na jejich
FTP serveru pro Win a Maca. Co ovsem nechapu je
jaky je rozdil mezi tiskem optimalizovanym
na :

	- kompatibilitu
	- rychlost

Zvlaste po tom co jsem se dival, ze pri optimalizaci
na rychlost bylo ve fronte o 40 MB vic dat :-)
nez bez ni. Co to vubec muze znamenat a v pripade, ze to
ma smysl jak toho dosahnout s gs? :)

> --
> Pavel Janik ml.
> Pavel.Janik na inet.cz