PostScript To ...

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Srpen 17 12:09:35 CEST 1998

   From: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
   Date: Mon, 10 Aug 1998 08:48:19 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > > convert -colorspace cmyk pic.ps pic.tif
   >
   > Kde onen program ziskat?

SnowWhite:/home/pavel$ rpm -qf `which convert`
ImageMagick-3.9.1-1
SnowWhite:/home/pavel$

   > nevim co ma v hlavicce. Mohu odkazat jen na
   > Adobe PostScript Driver a jeho konfiguraci.

Pravdepodobne se jedna o moznost mit postscript 7bitovy, ale to je
podle meho nazoru stejne uplne k nicemu, pouze pokud bys chtel
napr. tisknout ps na tiskarne pripojene seriovym kabelem... Ale to asi
nechces :-)

   > gs bohuzel v tomto pripade je jiz z kola ven. nektera zarizeni si
   > ps vysvetluji po svem a to co vyprodukuje gs v nich vyvolava
   > ps error. To sampozrejme neznamena, ze jeto chyba gs ;-)

Presne tak - napr. ovladace v NT produkuji pri zvolene tiskarne HP
Postscript XXXYYY vzdy Postscript, ktery je obalen prislusnymi PCL
sekvencemi pro prepnuti tiskarny do PS modu. Jako nejlepsi se mi jevi
Adobe LaserWriter, ktera (vlastne ten ovladac) opravdu produkuje
Postscript :-)

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz