Pada mi RPM

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Srpen 18 10:31:16 CEST 1998

Dobry den,

nevim, co se mi stalo s linuxem, ale zacalo mi padat rpm (asi
bouchnuta databaze):

Kdyz dam rpm -qa, zacnou se vypisovat baliky a po patch-2.5-4 (ci
kolik to je, je to asi padesaty nebo sty balik) to spadne (could not
handle kernel paging request). Myslel jsem, ze databazi opravi
rpm --rebuilddb, jenze vysledek je tentyz (could not handle...).

Co, kde a jak se da opravit? (rpm je posledni verze podle RedHat
errata).

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS