Pada mi RPM

Úterý Srpen 18 12:23:23 CEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, Petr Novotny wrote:

> Kdyz dam rpm -qa, zacnou se vypisovat baliky a po patch-2.5-4 (ci
> kolik to je, je to asi padesaty nebo sty balik) to spadne (could not
> handle kernel paging request). Myslel jsem, ze databazi opravi
         ^^^^^^
> rpm --rebuilddb, jenze vysledek je tentyz (could not handle...).

Lidi, zkuste si obcas precist, co vam ten pocitac pise... :)
To nepada rpm, ale neco v jadre. Ergo je to chyba jadra (jadro nema, co
padat, at delaji procesy, co chteji, vyjma hratek s /dev/mem apod).
Pro urceni diagnozy by bylo zadouci znat, co to VSECHNO vypise (mozna, ze
neco je jen v syslogu), pochopitelne nejlepe predzpracovane podle
oops-tracing.txt, a take mozna strace toho padajiciho rpm, aby bylo videt,
cim je jadro krmeno, nez se mu udela spatne.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."