Apache - spousteni CGI

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 18 11:03:19 CEST 1998

Jaroslav Benkovsky wrote:

> Nebylo by jednodussi to ladit primo v prikazove radce? Spustet
> CGI skript neni zase takove umeni.

Pokud ma script hodne parametru, je celkem peklo nastavovat kazdy extra v
debugeru. Vim, ze nektere knihovny pro psani CGIcek podporuji vstup parametru z
command line, ale prece jenom je pohodlnejsi testovat to primo z formulare ve
strance. (krome toho uz jsem mel  i script, ktery behaz z prikazove radky a ze
stranke ne)

--
                                   /\