Apache - spousteni CGI

David Celjuska dcsoft na demax.sk
Středa Srpen 19 12:29:29 CEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, Michal Krause wrote:

> Pokud ma script hodne parametru, je celkem peklo nastavovat kazdy extra v
> debugeru. Vim, ze nektere knihovny pro psani CGIcek podporuji vstup parametru z
> command line, ale prece jenom je pohodlnejsi testovat to primo z formulare ve
> strance. (krome toho uz jsem mel  i script, ktery behaz z prikazove radky a ze
> stranke ne)

Podla mna je najlepsie si CGI script pred vlozenim do stranky vyskusat
priamo z prikazoveho riadka. Teda ak ten CGI je volany:
.../mojcgi.cgi?arg1+arg2+arg3+...+argn tak ho spustit: ./mojcgi.cgi arg1
arg2 arg3 ... Ak je to formular typu POST tak samozrejme CGI skript cita
udaje z stdin takze nic lahzsie ako spustit CGI a parametre mu jednoducho
zadat. Ak CGI nevracia html, ale dajky obrazok. Tak presmerovat vystup do
suboru odrezat hlavicky a pozriet obrazok cez xv.