Qmail maildirs/ipop3d maildir version

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Srpen 18 18:50:58 CEST 1998

Dobry den,

chci se zeptat tech z vas, kteri pouzivaji qmail s maildirs a na
vyzvedavani posty qmail-imap.final-4.1.i386.rpm (jmenovite ipop3d
daemona z tohoto baliku):

Vsiml jsem si, ze po zadani POP3 prikazu "DELE n" je zprava 'n'
presunuta z ~/Maildir/new do ~/Maildir/cur a tam zustava hnit. Lze
nejakym zpusobem ten POP3 prinutit, aby tu zpravu opravdu vymazal?
(Duvod je prosty - diskove kvoty na /home.) IMAP z ruznych duvodu
nepouzivam (napriklad ho neumi muj Pegasus). Psat skript do crona,
ktery bude promazavat ~/Maildir/cur mi prijde strasne surove.
Prehledl jsem neco v konfiguraci? Nebo existuje POP3 prikaz, ktery
zpravu opravdu smaze? (K cemu by pak bylo DELE, ze ano?)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz