presmerovani

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Středa Srpen 19 15:22:42 CEST 1998

Zdravim,

> Mam dva pocitace (Linux) a na kazdem jede SQUID...
> SQUID je zatizen cely den a tak si jeho vypadek nemohu dovilit...
                   ^^^^^^^^^
jenom si malicko rejpnu: to tam nemuzete zustat do 3 do rana?
Pocitam, ze ve 3 rano tam takovy provoz nebude .... alespon ja skoro
vsechny updaty delam pres noc, aby to lidem moc nevadilo ...

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |