presmerovani

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Čtvrtek Srpen 20 18:18:57 CEST 1998

On Wed, 19 Aug 1998, Michal Safranek wrote:

> Zdravim,

>                    ^^^^^^^^^
> jenom si malicko rejpnu: to tam nemuzete zustat do 3 do rana?
> Pocitam, ze ve 3 rano tam takovy provoz nebude .... alespon ja skoro
> vsechny updaty delam pres noc, aby to lidem moc nevadilo ...
>
> M.

Moje rec :),

ja pres noc nekdy dokonce zustavat musim, protoze noviny se vyrabeji do
pulnoci, a to si zkratka vetsi zasahy nemohu dovolit (i kdyz uz jsem
dospel alespon k takovym stavum, ze za provozu klidne kompiluji nove jadro
:) ). Vzhledem k tomu, ze jsem od prirody nocni tvor (asi jako skoro kazdy
spravce site, ze?) tak mi nocni pobyty a restarty ani moc nevadi (naopak -
kdybych to delal dopoledne, hrozi fatalni poruchy z hlediska totalni
nefunkcnosti meho mozku :) ).

						Lukas Horalek,
						  HN, Economia, a.s.