Bude jadro 2.2 zpetne kompatibilni?

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Středa Srpen 19 18:20:09 CEST 1998

Dobre vsechno,

Az vsichni prejdeme na jadro 2.2.x a budeme mit aktualni vsechny mozne
knihovny a utility, bude mozne nabootovat a provozovat jadro 2.0.x na tom
samem systemu? Asi ne, co (treba uz kvuli frame buff.).. :(

Jde mi totiz o to, abych mohl mit server se super aktualnim systemem (2.2.x)
a zaroven (na teze siti) diskless stanice se 4 MB RAM mountujici root ze
zmineneho serveru a pouzivajici tedy vsechny ty nove knihovny a utility.
Kdesi jsem se docetl, ze jadro 2.2.x se 4 MB RAM nepobezi.

Jisteze mohu vyrobit a exportovat a na stanicich mountovat jako root svazek
obsahujici maly systemek se starsimi verzemi knihoven a telnet spoustet na
nem, ptam se castecne i ze zvedavosti.

Dekuji,

Egon Eckert