Bude jadro 2.2 zpetne kompatibilni?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Srpen 19 19:31:46 CEST 1998

   From: Egon Eckert <egon na www.capitol.cz>
   Date: Wed, 19 Aug 1998 18:35:21 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > Az vsichni prejdeme na jadro 2.2.x a budeme mit aktualni vsechny mozne
   > knihovny a utility, bude mozne nabootovat a provozovat jadro 2.0.x na
   > tom samem systemu? Asi ne, co (treba uz kvuli frame buff.).. :(

samozrejme, ze to bude mozne :-) Nevim, jak jste to s tim
framebufferem myslel. I v novem kernelu samozrejme muzete mit v
/usr/src/linux/.config neco jako: "CONFIG_FB is not on" nebo nejak
tak.

   > Kdesi jsem se docetl, ze jadro 2.2.x se 4 MB RAM nepobezi.

Ano, nekde jsem to take cetl, myslim ze to proslo linux-kernelem. BTW
- nemyslim si, ze by bylo na bezicim systemu vhodne upgradovat na novy
operacni system z duvodu superaktualnosti. Hlavnim duvodem prechodu by
melo byt hlavne to, ze novy kernel podporuje neco, co stary nikoli. Ja
napriklad na svem notebooku nemuzu provozovat linux 2.0 se zapnutym
CONFIG_APM, protoze vyrobce meho notebooku je debil a neumi dodrzovat
specifikaci APM. Upravil jsem si sice BIOS, ale stabilnejsi a
spolehlivejsi mi pripada pouzivat 2.1.x, kde je workaround na tuto
chybicku.

Jeste ted se napr. ve svete pouziva posledni stabilni linux
rady 1.0. Dalsim duvodem samozrejme muze byt to, ze chcete byt "on the
bleeding edge". :-)

BTW:
[root na SnowWhite pcmcia-cs-3.0.4]# uname -a
Linux SnowWhite.inet.cz 2.1.116 #1 Wed Aug 19 19:00:52 CEST 1998 i686 unknown
[root na SnowWhite pcmcia-cs-3.0.4]#
;-)
--
Pavel Janik ml.