instalace RH pres SMB

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Srpen 20 14:11:23 CEST 1998

>  Nazdar vsem,
>
> mel bych dotaz ohledne instalace Redhatu. Ve firme mame NT server a
> pocitace W95. Uz jsem to nemohl vydrzet a vzbouril jsem se, ze chci
> linux. Ale na tom mem pocitaci neni CD-ROMka a ja nevim, jestli RH
> jde nainstalovat z nektere CD-ROMky sdilene v M$ siti. Nemate nekdo
> nejaky napad, jak na to?(krome preneseni CD-ROM)

Teoreticky by melo fungoval (napr. u RedHatu - ten zrovna mate)
instalace ze Samba image. Prakticky se mi ovsem nepovedla - nevim
proc, proste to to CDcko na NT serveru nenaslo. Nevim proc, ja
jsem premontoval CDcko. Zkuste to, uvidite, snad to i pobezi...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz