instalace RH pres SMB

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Srpen 21 11:50:11 CEST 1998

On Thu, 20 Aug 1998, Leos Literk wrote:

>  Nazdar vsem,
>
> mel bych dotaz ohledne instalace Redhatu. Ve firme mame NT server a
> pocitace W95.
> Uz jsem to nemohl vydrzet a vzbouril jsem se, ze chci linux. Ale na tom
> mem pocitaci neni CD-ROMka a ja nevim, jestli RH jde nainstalovat z
> nektere CD-ROMky sdilene v M$ siti.
> Nemate nekdo nejaky napad, jak na to?(krome preneseni CD-ROM)

RH 4.2 (4.1?) to tusim umel resp. presnej receno to nabizel jako jednu
z moznosti instalace. Nicmene jsem nikdy nevidel
nekoho komu by to fungovalo. mam pocit, ze projevem one
nefuncnosti bylo, ze v dalsi verzi tato moznost misto opravy
jaksi nebyla vubec. Jak je tomu ted nevim.
	Mozna by se dalo instalovat z FTP serveru, ale
ted je otazka zda to CD co mate umi NTcka precist vcetne
dlouhych jmen.
	Jaky OS je ted na tom pocitaci co na nej ma byt Linux instalovan?

S pozdravem
	Petr Snajdr