MODVERSIONS

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Čtvrtek Srpen 20 18:23:48 CEST 1998

Rozhodl jsem se prekompilovat (odlehcit) jadro (originalni 2.0.32 z
RedHatu). Pouzil jsem pritom CONFIG_MODVERSIONS=Y. Jelikoz jsem nechtel
riskovat, schoval jsem si stare moduly. A udelal jsem dobre: v novem
jadru jsem udelal chybu a neslo nabootovat (tak trochu mu chybel ovladac
pro disk). Ve starem jadre ale nenachazely nove prelozene moduly
symboly, protoze se lisily verze. Kdyz jsem vratil stare moduly zpet,
bylo vse ok.
Ted mi ale vrta hlavou otazka: proc se zmenily s konfiguraci jadra verze
nekterych symbolu ? Podle toho, co jsem si stihl procist jsou cisla
vypocitavana z definic prislusnych struktur (genksyms). O tech bych
predpokladal, ze se jen tak hned nemeni. A pokud se v ramci jedne verze
jadra mohou lisit (podle konfigurace), jak potom resit bootovani ruzne
konfigurovanych jader, kdyz je adresar s moduly jen jeden ? Dokazete mi
to nekdo vysvetlit a poradit ?

Diky.

--
| Miroslav Vancl, admin. oper. sys.        SETUZA a.s.           |