MODVERSIONS

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Srpen 25 11:55:24 CEST 1998

On Thu, 20 Aug 1998, Miroslav Vancl wrote:

> Rozhodl jsem se prekompilovat (odlehcit) jadro (originalni 2.0.32 z
> RedHatu). Pouzil jsem pritom CONFIG_MODVERSIONS=Y. Jelikoz jsem nechtel
> riskovat, schoval jsem si stare moduly. A udelal jsem dobre: v novem
> jadru jsem udelal chybu a neslo nabootovat (tak trochu mu chybel ovladac
> pro disk). Ve starem jadre ale nenachazely nove prelozene moduly
> symboly, protoze se lisily verze. Kdyz jsem vratil stare moduly zpet,
> bylo vse ok.
> Ted mi ale vrta hlavou otazka: proc se zmenily s konfiguraci jadra verze
> [...]

Vypnout MODVERSIONS nebo udelat jedno jadro se vsim co je mozno potreba v
modulech, a podle potreby moduly zavadet.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *