Bootovaci CD

Dzon dzon na writeme.com
Neděle Srpen 23 21:13:21 CEST 1998

> Ahoj,

ahoj :)

> 1.Jak se delaji bootovaci Cd?

man mkisofs, ke svemu udivu jsem zjistil ze mkisofs to umi. Umi ale
bohuzel jen bootovat z image diskety. Jinak celkem pekny navod [je to
how-to jak to udelat rucne pomoci diskeditu] je na
http://nikko.simplenet.com/goldentime/bootcd01.htm
Zkousel jsem to, pouzil jsem image HDD, zitra to upecu a vyzkousim :)

> 2.Existuje program jako Iphone 4 nebo Netmeeting pro Linux a ,kde se da

videl jsem neco, nevidel jsem to v provozu, freespeech nebo tak nejak :(
Mensi problem - v Linuxu imho nerozchodis zvukovku full duplex :( takze se
nejde prekrikovat :)

--
                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com