Bootovaci CD

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pondělí Srpen 24 10:50:21 CEST 1998

On Sun, Aug 23, 1998 at 09:22:10PM +0200, Dzon wrote:

> man mkisofs, ke svemu udivu jsem zjistil ze mkisofs to umi. Umi ale
> bohuzel jen bootovat z image diskety. Jinak celkem pekny navod [je to

Nie je to celkom tak. Podla manualu to pri bootovani iba emuluje bootovanie
z diskety. Staci zobrat image bootovatelnej diskety (plus dalsiu pre root fs,
popripade dalsie) .. takze to ide aj bez diskeditu (priklad skriptov je
v debian baliku debian-cd (/usr/src/debian-cd)).

> videl jsem neco, nevidel jsem to v provozu, freespeech nebo tak nejak :(

Asi mate na mysli speak freely.

> Mensi problem - v Linuxu imho nerozchodis zvukovku full duplex :( takze se
> nejde prekrikovat :)

Podla Readme.cards vie OSS Free full duplex na kartach GUS, MAD16
(CS4231) a miroSOUND PCM12.  Ak dobre pamatam, tak v OSS Linux
(non-free), bola podpora pre full duplex pre este viac kariet.

					pk
--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk