Java (JDK) a cestina

Spatka Petr xspatk00 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Srpen 24 10:19:25 CEST 1998

Dobry den,

mam takovy problem. Chtel jsem si zkusit neco v Jave a chci aby to
umelo cesky. Proto jsem si pro overeni podpory vybral kratky priklad,
ktery pozira text ze vstupniho policka dialogu a dava je do scrolovaciho
okna (je to standardni priklad v dokumentaci a je prilozen k dopisu).

Zjistil jsem, ze jdk 1.1.5 nejak cestinu nebere (cestina mi jinak v X
chodi, LANG=cs, mam nainstalovanou upravenou libX11, ceskou klavesnici,
...). Proste na ceske znaky nereaguje. Da se nejak JDK sdelit, ze ma brat
na vedomi i ceske znaky?

Dekuji, Petr SPATKA