Java (JDK) a cestina

Martin Krivosik krivosik na vuje.sk
Pondělí Srpen 24 11:43:24 CEST 1998

Treba mat okrem ineho aj font.properties.cz v (/usr/local/java)/lib
inak problemy okolo lokalizacie v Jave boli riesene (a vyriesene) v diskusii na
http://java.sun.cz/ , teda aspon zo strany Javy...
Co sa tyka X-ov neviem, tam islo prevazne o prostredie ms win..

        Locale currentLocale;

        currentLocale = getLocale();
        System.out.println( "name: "+currentLocale.getDisplayName()+
                            "; lang: "+currentLocale.getDisplayLanguage()+
                            "; country: "+currentLocale.getDisplayCountry());

       currentLocale = new Locale("sk", "sk");
       setLocale(Locale);

a teda mam font.properties.sk
takto mi to funguje v Jave, ale nie pod Linuxom....
martin

--
Martin Krivosik
VUJE Trnava a.s.