gtk a cestina

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pondělí Srpen 24 11:05:14 CEST 1998

	[Brukner, Ludek]  Pocesteni gtk se mi po boji podarilo (nevim
presne jak). Nainstaloval jsem ceske fonty, v XF86Config jsem dal cesty
k ceskym fontum PRED ostatni fonty a pohral jsem si s
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/iso8859-2/misc/fonts.alias (pridal jsem aliasy
jako fixed nebo 6x13 atd. na dane ISO8859-2 fonty - presne podle vzoru z
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/fonts.alias ). Dale jsem prepsal vsechny
explicitne dane fonty v ~/.fvwm2rc (ty, ktery nezasahly aliasy) na
*...-8859-2. Mozna jsou nektere kroky redundantni/nesmyslne/spatne, ale
tohle mi funguje.

	Ludek Brukner