gtk a cestina

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Srpen 24 22:08:13 CEST 1998

Michal Hucik wrote:

> Ja jsem prozatim nasel tento zpusob:
>
> --- po vytvoreni objectu ---
>
> GtkStyle *MujStyl;
> GdkFont *MujFont=gdk_font_load("-*-helvetica-medium-r-*-*-*-*-72-72-*-*-iso8859-2");

Podivam se na to GTK podrobneji (zatim jsem si ho jen
tak otukaval, ale cestinu me otuknout nenapadlo)

V kazde pripade tento navrh je naprosto tragicky a zavrzenihodny.

I v samotnych Xsech je mnohem chytrejsi funkce -
jmenuje se  - XCreateFontSet - ktera dostane jen typ
fontu o otevre font podle prislusnych locales - dost by
me udivilo, kdyby totez neumelo gtk.

> Bohuzel se mi prozatim nepodarilo dostat diakriticka znamenka do titulku

To mate kvuli tomu, ze ten kdo programoval Vas WindowManager
sel na vec stejnym zpusobem, jakym byla vase rada - je
misto -2 ma na konci -1.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk