Paralelni ZIP a nastaveni portu

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Srpen 24 13:00:06 CEST 1998

Dobry den,

rad bych se zeptal vas, kteri pouzivate paralelni ZIP pod Linuxem:
Beha vam to jen na SPP nebo to nekomu chodi i na EPP?

Podle vypisu  pri insmod ppa mi to rika, ze mam IOMEGA ZIP 100
rev.D13. Komunikace se navaze pres SPP. Je to tim, ze ta ZIP to neumi
rychlejc nebo nemam dobre naswitchovanou serioparalelni kartu?

Mimochodem, da se ppa sdelit, at hleda ZIP rovnou na 0x378 a nezkousi
0x3bc? Nejak se mi to nepovedlo. (ppa je modul, kernel 2.0.35)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz