Paralelni ZIP a nastaveni portu

Michal Kocer kocer na nime.cz
Pondělí Srpen 24 13:37:59 CEST 1998

Dobry den,
> rad bych se zeptal vas, kteri pouzivate paralelni ZIP pod Linuxem:
> Beha vam to jen na SPP nebo to nekomu chodi i na EPP?
>
> Podle vypisu  pri insmod ppa mi to rika, ze mam IOMEGA ZIP 100
> rev.D13. Komunikace se navaze pres SPP. Je to tim, ze ta ZIP to neumi
> rychlejc nebo nemam dobre naswitchovanou serioparalelni kartu?
Beham podobnou konfiguraci (linux 2.0.34/IO-ZIP 100 rev.D.09)
a vse pracuje k moji naproste spokojenosti.
V setupu BIOSu mam nastaveny EPP mod paralelniho portu.

Pri prekladu jadra jsem nastavil:
#
# SCSI support
#               HD mam na IDE
CONFIG_SCSI=m
CONFIG_BLK_DEV_SD=m
CONFIG_CHR_DEV_SG=m
CONFIG_SCSI_MULTI_LUN=y
CONFIG_SCSI_CONSTANTS=y
#
# SCSI low-level drivers
#
CONFIG_SCSI_PPA=m
CONFIG_SCSI_PPA_HAVE_PEDANTIC=y

> Mimochodem, da se ppa sdelit, at hleda ZIP rovnou na 0x378 a nezkousi
> 0x3bc? Nejak se mi to nepovedlo. (ppa je modul, kernel 2.0.35)
Pochybuji.
Lze to vyresit upravou /usr/src/linux/drivers/scsi/ppa.c
int base[NO_HOSTS] =
{0x0378, 0x0000};

S pozdravem
			Michal K.