Windoze program na paleni iso9660 - Rock Ridge ?

Snek snek na linux-cz.inecnet.cz
Pondělí Srpen 24 14:21:44 CEST 1998

Michal Safranek píše:

> Zdravim,
> nevite nekdo, kdeby se dal sehnat $subj ?
> Kamos ma vypalovacku a odmita mi ji pujcit na Linux - takze musim
> sehnat prislusny windoze program, nebo si sehnat joliet-patch, ach jo
> :(
>
> Pokud existuje treba jen nejaka utilitka (konvertitka) ktera by
> dokazala zkonvertovat dlouhe nazvy (at uz na Linuxu, nebo na
> windoze) na trans.tbl + 8.3 a date mi na ni URL, budu Vam nesmirne
> zavazan ....

Kouknete se na http://linux-cz.inecnet.cz/ftp/FAQ/vypaleni_cd-rom.txt
a prectete si man mkisofs.

Pod Linuxem lze snadno a rychle vyhotovit ISO CD-ROM do souboru a
ten si pak jeste pres lopback zkontrolovat jestli je podle vasich
predstav, pripadne smazat a udelat znovu.

Takto pripraveny a overeny ISO image lze jakymkoliv softwarem pod
Windoze vypalit. Hledat volbu otevrit soubor *.iso a pak jen
vypalit.

Mam tak udelany Debina 2.0 vcetne bootovani  z CD.
Narocnost na diskovy prostor? stejny jako pod Win (data + 650MB).
Narocnost na znalosti? umet cist a nebat se experimentovat.
Spolehlivost? 100%

Zaver? kdo to skusi tak jiz nechci nikdy pripravovat CD pod Windozem.

Snek
Petr Stanek   snek na linux-cz.inecnet.cz
Snek                     ICQ: 13581001
LINUX-CZ    http://linux-cz.inecnet.cz

PGP fingerprint: B96F C063 63D3 DF8E 8D10  816A 3C3E 3431 2449 EC43