Windoze program na paleni iso9660 - Rock Ridge ?

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 24 18:31:34 CEST 1998

V poslednim dopise Snek pise:
> Michal Safranek píše:
> >
> Kouknete se na http://linux-cz.inecnet.cz/ftp/FAQ/vypaleni_cd-rom.txt
> a prectete si man mkisofs.
>
> Pod Linuxem lze snadno a rychle vyhotovit ISO CD-ROM do souboru a
> ten si pak jeste pres lopback zkontrolovat jestli je podle vasich
> predstav, pripadne smazat a udelat znovu.
>
> Takto pripraveny a overeny ISO image lze jakymkoliv softwarem pod
> Windoze vypalit. Hledat volbu otevrit soubor *.iso a pak jen
> vypalit.
>
> Mam tak udelany Debina 2.0 vcetne bootovani  z CD.
> [...]

Ma to chybu - v Linuxu nic nepodporuje moji "Pinnacle RCD 4x4", kdezto
Windoze celkem obstojne ano.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63