Posta

Pavel Fejtek pavel na jablotron.cz
Pondělí Srpen 24 15:59:57 CEST 1998

Michal Kocer wrote:

> Hmm, jakou versi sendmailu pouzivate?
>
> To co jsem napsal plati pro 8.8.8 a dalsi.

to snad ani nejni mozny, ze by to bylo tak jednoduchy - ja teda mam sendmail
8.7.6 a tahle vec je tam zajistena nasledne - v rule se #23 je napsano
R$+.intra.jablotron.cz?<$*>$+    $:jablotron.cz<$2>$3
je to konfigurovany pres IDA sendmail (klobouk dolu kdo pise sendmail.cf
rucne) jako hiddendomain a hiddendomainhost
snad pomuze tohle...
s pozdravem Pavel Fejtek
 fejtekp na jablotron.cz